Piątek, 19 kwietnia 2024.

Bogactwo wiedzy i maksimum integracji. Pierwszego dnia po podróży pociągiem, mieliśmy okazję zobaczyć multimedialny pokaz fontann. Drugiego dnia szukając Wrocławskich krasnali, wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy Ostrów Tumski i płynęliśmy statkiem po Odrze. Podziwialiśmy Most Miłości. Tego samego dnia, obejrzeliśmy także słynną Panoramę Racławicką. Obraz zrobił na nas ogromne wrażenie swoją wielkością, a przejścia między obrazem, a prawdziwymi dekoracjami i elementami był niesamowity! Trzeci dzień był dosyć intensywny i minął nam bardzo szybko. Tramwajem przedostaliśmy się na dworzec. Stamtąd pociągiem pojechaliśmy do Wałbrzycha. Niestety pogoda nam nie sprzyjała i w deszczu czekaliśmy na autobus, który miał nas zawieść pod zamek Książ. Zwiedzaliśmy piękne pomieszczenia wewnątrz. Pani przewodnik opowiadała nam o historii zamku i jego mieszkańców. Wychodząc z zamku mogliśmy wypowiedzieć życzenie przy magicznej ścianie, z której po dotknięciu leciała muzyka. Kolejnego dnia pogoda była dla nas bardziej łaskawa.

Wycieczka do zoo udała się wspaniale. Każdy był w stanie znaleźć zwierzę, które chciał zobaczyć. Kolejnym punktem programu była multimedialna wystawa inspirowana twórczością Van Gogha.

Możliwość siedzenia na miękkich pufach, w otoczeniu obrazów i muzyki, była niczym zbawienie po niemal 4 godzinnym spacerze po zoo. Po powrocie do hostelu i krótkim odpoczynku mieliśmy czas wolny. Część osób postanowiła przejść się na starówkę, odwiedzić kawiarnie lub żegnając się powoli z Wrocławiem kupić pamiątki. Ostatniego dnia, zaraz po śniadaniu ruszyliśmy na dworzec. Podróż do domu minęła nam przyjemnie i bezproblemowo, mimo minimalnego opóźnienia pociągu. Wycieczkę zakończyliśmy na dworcu w Warszawie Zachodniej z 79 zobaczonymi krasnalami na koncie.

Zobacz galerię zdjęć

5-dniowa wycieczka 2a do Wrocławia!